első bejegyzés (azaz egy kreatív cím)

Kedves mindenki/bárki/olvasó,

a közepétől kezdeném, ha nem haragszol. Hollandiába megyek. Két évre. (mielőtt bárki rettentő viccesnek érezné magát, tanulni megyek). ugyanis kaptam egy UWC-s ösztöndíjat. hogy mi az az UWC? United World Colleges - egy nemzetközi szervezet, amely kétéves ösztöndíjakat ajánl válogatott diákoknak a világ különböző országaiból.

Maastricth-ba, a holland UWC iskolába fogok járni ősztől. Izgalmas, nem? Sőt, nyáron Norvégiába is eljutok, egy nyelvtáborba, szintén ennek a programnak a keretér.

Most még eléggé az előkészületeknél járunk, útlevél és papírok intézése, e-mailezgetés a holland iskolával (ami már csak azért is különösen izgalmas tudok angolul), megtalálni azt a kabátot ami a kinti időjárásnak és nekem is megfelel, úgy szervezni a maradék nyaram, hogy minden barátomra és ismerősömre jusson elég időm.

Brr, papírmunka, utálom. :( (tudomtudom, ennyi szenvedést megér)

Szóval, aki esetleg mégis szeretne velem találkozni: július 24-ig még itthon vagyok, ráérek.

De nem csak én megyek, rajtam kívül vannak még jópáran akik itthagyva hazánkat, máshol fognak tölteni két évet. Olaszország, Szingapúr, Németország, Örményország, ilyesmik. Egyik sem rossz, sőt sőt sőt.

És ezen a blogon néha megtalálható leszek, meg majd lesznek képek kintről, benyomások-érzések-hangulatok-rosszkedvek-honvágyak.

 

Orsi voltam, sziasztok