Az utolsó szabad hétvége édes ízével a szánkban...

...várjuk a hétfőt. Nincs több nyugis, lazázós szombat-vasárnap, mert kezdődik a tanítás. Az órarendünket persze csak aznap reggel tudjuk meg - miért is ne... 
   Ma találkoztam a városban Bálinttal, néhányótoknak valószínűleg ismerősen csenghet a neve, hiszen ő is UWC-s, az Atlantic College-ban tanult, most pedig a maastrichti egyetemen. Sok mindenről szó esett, többek közt a holland giccsről (ne akarjátok tudni, hogy az milyen), akcentusokról, UWC-s sztorikról, blogolásról, tantárgyakról, tapasztalatokról. Köszibálint! :)
    Tegnap délután volt a Talent Show, ez afféle ki mit tud-kategória (illetve ki mit nem tud). Volt egy (szerencsére) igen rövid musical, csoportos tánc, zongora, gitárduó, dobszóló egy Foo Fighters számra (szentségtörés, brr), a Bollywood - a suli "arabindiai" tánccsoportja - maradandó élményt nyújtott. Utána pedig a Black and White Party következett, itt a dresscode természetesen fekete-fehér volt, fűszerezve némi általános iskolai "sulibuli" fílinggel. 
     Az emeletünkön mindig hatalmas nemzeti bulik vannak, kedden az ázsiaiak gyűltek össze, ma pedig a Latin Mafia - Shakirához még hozzá kéne szoknom. Volt középeurópai party is, annyira nem izgatott a dolog, így kihagytam (nem vagyok antiszociális, igazán). 
   

És egy utóirat azoknak, akik esetleg aggódnának miattam: igen, jól vagyok, a skypeom továbbra sem működik - illetve csak azt nem hallani amit én mondok, a többi funkcionál, eleget alszom és eszem, pár barátra is szert tettem, minden jó. Komolyan :)

 

Plusz ha valakit érdekel, itt olvashatja Bálint blogját: http://maaseltov.blog.hu/